ZMIANY NA BLOGU 3.0 - UNIWERSUM STAR WARS

Już wkrótce minął dwa lata odkąd na blogu pojawił się pierwszy wpis. Z każdym dniem posty i recenzje gromadzą przy komputerach nowych czytelników, dlatego - czas na zmiany!


Po dwóch latach funcjonowania pod nieadekwatną do zawartości nazwą. strona zostaje przekształcona w UNIWERSUM STAR WARS.

Wielka Encyklopedia Star Wars powstała w styczniu 2016 roku. Tworząc ją miałem pomysł - opracowywać notki i opisy postaci,pojazdów, planet oraz innych elementów z uniwersum Gwiezdnych Wojen. Projekt w ciągu kilku godzin posłałem w niepamięć, ale adres pozostał.

Postanowiłem wykorzystać go, kiedy w maju tego samego roku, zdecydowałem się utworzyć blog dotyczący świata Star Wars.

W lutym ubiegłego roku zawartość  ukierunkowałem w stronę recenzji i publicystki, znacząco ograniczając newsy.

We wrześniu pojawił się pomysł rozpoczęcia współpracy z innymi fanami, jednak jak się okazało, nie odciążyło mnie to z obowiązków, a dodało tylko problemów w kwestiach dotyczących edycji i korekty.

Mimo tego cieszę się, że przez miesiąc miałem okazję pracować z tymi kilkoma fantastycznymi ludźmi, podobnie jak przez znacznie dłuższy okres z wydawnictwami Egmont, Uroboros, Ameet, DeAgositni - dzięki którym mogę dla Was recenzować najnowsze tytuły z uniwersum Gwiezdnych Wojen, oraz blogami - Świat Star Wars i HoloNet News (Star Wars Blog).


Zmianę nazwy planowałem już od ostatnich wakacji, jednak wtedy wiązałoby się to z ryzykiem utraty niedużej popularności. Jako możliwe opcje rozważałem między innymi Star Wars Polska, Imperium Star Wars czy... HoloNet! 

Najistotniejsze z wprowadzony dzisiaj przemian dotyczą ZMIANY ADRESÓW bloga, profilu na Facebooku i profilu na Instagramie.

Oprócz tego mniejszym i większym modyfikacjom na dniach ulegną opisy elementów, które dotychczas składały się na Wielką Encyklopedię.

Co sądzicie o zmianach?
Pamiętajcie, aby dodać do ulubionych nowe adresy!


Niech Moc będzie z Wami!


Bądź na bieżąco! Polub profil na FACEBOOKU!

                                          

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ciekawostki i nawiązania: Darth Maul: Son of Dathomir

RECENZJA: Darth Vader: Wojna o Shu-Torun + C-3PO

Na dwa głosy #21 Ponownie o Solo